Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Tea Party!!!

Γεια σας κορίτσια μου! Σας έλειψα?! Εμένα πολύ! Είμαι αρρωστούλα και δεν μπορώ να κάνω βίντεο οπότε αποφάσισα να κάνω κάποια post για τα event που έχω πάει και δεν σας έχω πει πως περάσαμε!Ένα από αυτά λοιπόν είναι το tea party που διοργάνωσε το κατάστημα με υποδήματα JOCKS!Το link τους στο facebook αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά είναι το εξής:
http://www.facebook.com/jocks.gr?fref=ts Περάσαμε πολύ όμορφα κ δοκίμασα πολλές γεύσεις τσάι και τις θέλω όλες!!!! Επίσης σίγουρα πήρα κάμποσα κιλά γιατί δεν σταμάτησα να τρώω cupcake και κεκάκια! χιχι Ακολουθούν κάποιες φωτογραφίες για να δείτε και εσείς πως περάσαμε!Και τέλος θα υπάρχει το νέο μου απόκτημα! Ναι ναι πήρα κάτι τέλειες μποτούλες και σε super τιμή γιατί εκείνη την ημέρα λόγο του event τα είχε όλα σε εκπληκτικές τιμές!!!Θα τα πούμε στο επόμενο post κορίτσια μου που θα είναι πολύ πολύ σύντομα!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου